Over Cloudmailer

Gebruikersvriendelijke email marketing software. Al meer dan 10 jaar!

De historie van Cloudmailer

De eerste versie van de email marketing software is ontstaan in 2007. Veel mailings werden in die tijd nog verstuurd als BCC via de email client. Minimale opmaak en daarnaast totaal geen inzicht in de aflevering. Er was behoefte aan een gebruiksvriendelijk e-mail systeem met onder andere mailgroepen, een designer en uitgebreide rapportages. Door de jaren heen is de email marketing software uitgebreid met nieuwe functionaliteit en is de capaciteit om e-mail te versturen aanzienlijk vergroot.

Midden 2017 is het product ‘from scratch’ opnieuw ontwikkeld, met de opgedane kennis van de afgelopen 10 jaar. De uitdaging van het kunnen versturen van veel e-mails is veranderd in hoe zorgen we ervoor dat de e-mail binnenkomt in de ‘Inbox’ van de abonnee. AVG, segmentatie, responsive en marketing- en systeem automation zijn in de basis bij de herontwikkeling meegenomen.

Waar staan we voor

We staan voor gebruiksvriendelijkheid, goed support en ontzorging. Alles wat nodig is voor effectieve campagnes zit in de software en als er een belangrijke functionaliteit mist dan realiseren we dat samen met onze gebruikers. Functionaliteit die 1% van de gebruikers mogelijk gebruikt laten we graag achterwege.

Als gebruiker wil je je niet druk maken om de juiste technische instellingen, of de nieuwsbrief wel goed weergegeven wordt en of de aflevering wel goed gaat. Op de achtergrond houden wij dit continue in de gaten met verschillende software en nemen contact met je op als dit nodig is.

In het systeem zitten veel mogelijkheden en niet iedere gebruiker werkt er dagelijks mee. We begrijpen als geen ander dat je vragen hebt of ergens tegenaan loopt. Iedere werkdag kun je ons bellen of mailen!

Ons team
Jeroen Lammerts
Jeroen Lammerts
Jeffrey Zant
Jeffrey Zant
Werner Danhof
Werner Danhof
Wytse Vellema
Wytse Vellema
Siljan Rienstra
Siljan Rienstra
Jelle Faber
Jelle Faber